Povestea porcilor -II-. Anti-școala

România Educată:

Copiii nu mai sînt îndemnați la Limba și Literatura Română să cunoască limba, literatura și gramatica limbii române.

Nu li se mai prezintă clasicii, români și internaționali deopotrivă, nu li se mai dau pentru analiză texte cu valoare literară, nu mai sînt învățați să citească și chiar să memoreze, în cazul poeziilor.

Nu, toată lumea, de la mic la mare, compune azi, face creație.

Dar cum poate cineva, exceptînd poate cele mai strălucite genii, crea compoziții presupus literare, măcar cu titlu școlar, cînd nu cunoaște bine sintaxa și gramatica limbii române, nu mai vorbim de genurile literare și de marile opere reprezentative?

Revizionismul cultural și social se manifestă din plin, de ani de zile, în școala românească, devenită între timp anti-școală, ce scoate generații de copii tabula rasa, analfabeți funcționali, dar creativi, nevoie mare.

Între timp, mai-marii din învățămînt continuă să dea vina pe copii, pe părinți, pe vechiul sistem comunist, pe oricine.

Îi doare la pepsiglas că au distrus viitorul țării.

http://www.invectiva.ro/wp-content/uploads/2017/08/click-pe-reclame.jpg

Leave a Comment

https://www.invectiva.ro/wp-content/uploads/2022/06/footer-1024x139-2022.jpg